مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-23سياسي

فارس من| اداره اوقاف موظف به اجرای نیت واقفان است


رییس اداره اوقاف شهرستان سروستان گفت: حفظ موقوفات، ارتقای بهره وری موقوفات و اجرای صحیح نیت واقفان سه وظیفه مهم اوقاف و امور خیریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، به دنبال ثبت سوژه باشیم که نیات واقفین را به طور مناسب و دقیق اجرا نماییم.

ادارات اوقاف نسبت به حراست از موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین دغدغه جدی دارند و همواره در این خصوص اقدامات اساسی انجام داده اند.

وی در ادامه افزود: واقف برابر قوانین و مقررات مربوطه در زمان تنظیم وقف نامه ملزم می باشد نیت موقوفه خود را صراحتاً مشخص و معین نماید و بیان نماید که نیت موقوفه اش در چه زمانی و چه مکانی اجرا گردد و این اجبار قانون گذار می باشد و تعیین نیت ، محل اجرای نیت، زمان اجرای نیت صرفاً در اختیار و ید شخص واقف می باشد و هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی حق دخالت و تغییر نیات واقفین در هیچ زمانی ندارند و اجرای نیات واقفین در طول زمان استمرار دارد و قابل تغییر نیست.

ریس اداره اوقاف بابیان اینکه ما در هنگام خرج درآمد های موقوفات با نیت واقف مواجه هستیم توضیح داد: در مرحله اول با دو قید زمان و مکان در نیت و مرحله آخر تعیین متولی توسط فرد رو به رو هستیم که باید با دقت به جزییات آن توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اداره اوقاف موظف به اجرای نیت واقفان است

فارس من| اداره اوقاف موظف به اجرای نیت واقفان است